ÄR LITE

.... nervös inför i morgon för då ska Annica komma och snygga till sina
tassar hos mig. Det är alltid nervöst att göra naglar på en annan
nagelteknolog. För hon vet ju hur man ska göra. För hon vet ju hur det
ska se ut. Shit jag får ont i maaaagen. Nedå det är bara att bita ihop
och göra sitt bästa.

Annica jobbar på Salong Saxo Team  i Sundbyberg och ligger på
Landsvägen 55 F. Så har du svårt att ta dig in till stan och bor där
i krokarna så kan jag varmt rekommendera Annica.
Annica bloggar också på www.nagelforum.se som jag och två
tjejer till. Så passa på att klicka på hennes namn med grått så
kommer du direkt till hennes blogg.

Hoppas nu att hon vill ha lite roliga dekor så jag kan lägga in det
i min blogg. Annars får jag tvinga på henne det. Ha ha ha  . . .

Kommentarer
Postat av: Annica

Hahaha, inte ska du va nervöööös! Jag blev jättenöjd, naglarna va jättesnygga:-) Tack tack. Å tack för en trevlig stund i din mysiga salong!

Jag e lite tråkig å inte vill ha dekoration, för jag vill göra det själv sen när dom börjat växa lite, och jag e trött på det rödglittriga :-)

2008-12-10 @ 23:07:47
URL: http://nagelforum.se/index.php?section=346
Postat av: keit

Tack Annica är så glad att du blev nöjd. Du har ju så fina nagelbäddar man kan ju göra grymma naglar. Önskar jag hade så :-) Kramiz

2008-12-10 @ 23:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0