Att ha koll

.... på sitt företag är rätt viktigt. Tycker jag i alla fall. Många frågar mig om jag

gör min bokföring själv ? Ja självklart svarar jag. Åååååh vad duktig du är.

Jag kan säga såhär bokföring är inte så svårt som alla tror.


För nåt år sen fick jag en snabb utbildning i just bokföring för jag satt i bolags  

styrelsen för ett företag, och när man en gång lärt sig grunderna då sitter de.
Ett program som jag varmt kan rekommendera till er som är egna är
Björn Lundéns bokföringsprogram. Den kostar runt tusenlappen men är värd
varje krona. Jag sitter ungefär vart tredje dag och bokför allt eftersom då
slipper man samla på sig en stoooor hög.

De har även en hel del böcker som man kan bläddra i om man vill lära sig mer.
Så kika gärna in på deras hemsida.

Good Luck !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0