Det blev

.... i allafall ett set med dekor naglar idag. Tror jag aldrig haft så många kunder
förut som velat ha precis likadant som jag har på mina naglar. Och det är ju
superkul för då har man verkligen bra smak.

Hon var själv nagelteknolog vilket kom fram när vi började prata. Jättekul
att träffa andra nageltjejer tycker jag. Man har så mycket att prata om.
Och byta erfarenheter med varann. Dessutom var hon hur gullig som helst
fast det är vi ju alla eller hur tjejor ?



Silverglitter med hel dekor i form av rosor i vitt samt silver.

Hon vart supernöjd och som bevis på det fick jag dricks. . . . Tack !

Nu är det sov dax. . . . .Sov gott alla !

pssss... man kan se att hon filar själv.. . . ser du det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0