EN Goooooooooo

. . . . . . . morgon på er alla. Hoppas ni sovit gott för det har jag. Det var länge sen
man kunde verkligen sova ut och ej ha några tider att passa.



Jag tom drömde en härlig dröm på köpet. Men det tänker jag inte avslöja. :-)
Vad har dagen att erbjuda idag då ? Skulle ha en ta hand om dag på Salongen.
Jag skulle göra naglar på Cecilia och hon sätta i löshår på mig men problemet
är att hon inte hämtat löshåret på förra salongen så jag vet ej riktigt hur det
kommer att bli. Vi får se. Vill ju verkligen ha det. Speciellt nu när man ska på
semester och allt. Nya naglar - tåförstärkning - lösfransar och löshår kan det
bli bättre ? Fit for fight. Ser verkligen fram emot det. 13 dagar kvar. . .Yehoooo

Tänkte ta en sväng till Sickla köpkvarter. Gillar det centrumet eller vad man ska kalla
det. Det är rätt stort men de olika byggnaderna gör att det känns litet och mysigt.
Ett av mina absolut favorit butiker är www.indori.se Vilka möbler de har. Helt
otroligt. Synd bara att de ej visar helheten på sin hemsida för där ser bilderna rätt
tråkiga ut. Men har du vägarna förbi så kika in där. Du kommer bli amazed. Och
chockad över priserna. Nån gång när jag bor större då ska jag shoppa loss.
Nu har de även öppnat i Kungens Kurva men har inte alls samma utbud för
lokalen är alldeles för litet för det.

Det som är bra med Sickla är också att de har Best of Brands. Alla märkeskläder
i en och samma butik. Farligt.... hi hi hi ... Ne nu ska jag klä på mig.


Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, klä på dig nu och åk och shoppa! Skulle gärna följa med... ;)

2008-12-21 @ 23:53:34
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0