En tidig

.... julklapp till mig själv blev det idag. Såg denna kamera för läänge sen fast
då i rosa färg. När jag väl stod i butiken så kunde jag inte bestämma mig.
Man har alltid silver eller svart så jag var ju tvungen att spejsa till det lite.
Sen är ju grönt väldigt snyggt också. Nu ska det fotas ännu mer naglar. Har
redan testat den och den är super bra. Har du ej hittat julklappen ännu så
rekommenderar jag den varmt. Och så måste du ju ha en grööön. :-)



Och en ny bandare så vi kan lyssna på musik och alla nyheter i salongen.
Den jag har är ju heeeelt fallfärdig efter att gubben tappat den i golvet.
Ibland hoppar den mellan olika frekvenser och har sitt eget liv.



333:- på Elgiganten. Som hittat !

Kommentarer
Postat av: Katja

Det var ju en sån kamera jag tittade på, fast en rosa! Men den gröna var jättefin..

2008-12-21 @ 23:44:22
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: keit

Ja och nu måste du köpa den rosa :-----)

2008-12-21 @ 23:45:24
Postat av: Yvonne Arvidsson

Å sen sån där kamera vill jag också ha :)

Jag har kollat runt på en heldel kameror... så det ska bli kul att se dina foton på naglarna med den nya kameran. Så kanske jag äntligen kan bestämma mig vilken kamera jag vill ha.

Lånar just nu min jobbar kompis Dennis kamera... han e så snäll. Han tycket inte nagelfotona som jag tog med min mobilkamera var en höjdare. Så nu får jag låna hans istället :) Tur jag har.

Kram så länge

2008-12-22 @ 10:55:36
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0