Frey Wille

... råkade bläddra runt på nätet och hittad dessa underbara smycken.
Nu är det bara så att Jag vill bara ha.


K
olla vad snyggt  . . . .


Vilka härliga färger och mönster . . .


Alla smycken är i ren guld. Vitt eller vitt.


Inte nog med det. De har armband också som jag är så svag för.



Men ser tittar man på prislappen och dröm bubblan sprack lika snabbt.

Alla + mycket er kan du kika in på www.freywilleusa.com  Det finns även
att köpa dem i butik i Stockholm. För dig som gillar det speciella.
Och tycker du synd om mig så gå och köp gärna nåt av dem till mig.
Kanske i julklapp ? Neeee nu MÅSTE jag sova. Kraam

Kommentarer
Postat av: Katja

Jaag tar den rosa!! SÅÅÅ snygga!!

2008-12-11 @ 06:25:07
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0