Full fart

... har det varit hela dan. Kunder in  - kunder ut - knappt så folk
kom ut & in i den lilla salongen. Det är så jag gillar att ha det.
Och speciellt när folk kommer in spontant. Det var en riktigt kul
fredag. Och det blev en hel del naglar. Måste erkänna att lite
känns det i armbågarna.



De flesta har velat ha rött eller silver inför julen men idag blev det mörk turkost.
Och tittar du extra noga så ser du en liiten snöflinga.



Guld naglar det gillar vi. Och svart passar till allt.

Det blev en långpanna idag 8.00 - 19.00 piip. 11 h. Ja vad säger man ?
Så är det att vara egen. Många tror att åhhh vad skönt att vara egen men
jag kan lova jag har aldrig haft så lite fritid som nu.

Kollar på Idol just nu . Shit vad nervöst. Undrar vem som ska vinna skall.

Båda är ju födda artister..... Jag är nervööööööz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0