Goooo Morgon

..... nu e jag vaken. Och jag har sovit sååå gott i natt. Måste ha varit helt
slut efter gårdagens incident så jag sov väldigt djupt. Sköt att äntligen
ha sovit ut för en gångs skull. Jag har också lärt mig att stänga av
mobilen när jag sover för det har faktiskt hänt att folk ringer väldigt
sent eller alldeles föööör tidigt. Och jag har upptäckt att man missar
faktiskt inget om den är avstängd.

Nu är det ett tag jag jobbat som nageltjej och genom detta år har jag
själv haft en hel del naglar. Så jag tänkte visa upp mitt galleri och
naglar som jag själv haft genom detta år.



Gjort av Magda. Design av mig efter att ha gjort likadant
på en av mina kunder var jag ju tvungen att ha samma.
Vi får se vad hon säger när hon kommer nästa gång.



Självklart ska det vara spetsigt. Gjort av Magda och Karin efter min
olycka. Det var den enda glädjen jag hade Mina Naglar.



Mina naglar innan olyckan. De satt kvar men nagelbäddarna var helt röda
topparna hade rasat av en bit. Så det var inte länge jag fick ha dem. Hade
precis blivit klar med ena handen då jag ramlade med Vespan. Dem hade
jag gjort själv. Man börjar på den lättaste handen och sen blir man aldrig
klar med den andra.



Dem har jag också gjort. Tror det var 7 sorters olika glitter. Även där bara
en hand som blev klar sen gav jag upp. :-)

Kommer komma mer bilder framåt kvällen..... måste iväg just nu.

Kram så länge . . . .


Kommentarer
Postat av: Sofia R

Tja Keit! :) Härlig blogg du har! Längtar efter min nageltid... men snart så... då ska du få göra mig fin... hihi! Läste om den arga kunden, trist... men det finns inte ett företag eller en företagsidé som inte möter en missnöjd kund every now and then. Och du ska veta att vi är många som både är ruskigt nöjda med ditt jobb + respekterar och har förståelse för dina regler. Kraaam

2008-12-09 @ 11:10:14
Postat av: keit

Tack Sofia ! Som en kund sade till mig på mitt förra jobb för hennes taxi var sen och efter att ha skällt ut mig som va telefonist. Du har valt det jobbet själv och då får du räkna med att bli utskälld. Meh... vad säger man.

2008-12-09 @ 11:39:27
Postat av: Katja

Till såna kunder säger man : Gå ut och skaffa en karl....

2008-12-09 @ 19:23:31
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Sandra

Dina naglar blev lika fina som mina ;)

2008-12-12 @ 13:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0