Hinner inte . . .

. . . . . med. Vart tar tiden vägen ? Klockan är snart ett och jag har kund kvart i åtta
på morgonen. Det blir inte många timmars sömn i natt inte. Sista dan sen är jag
leeedig i 3 dar och ska fira jul i Estland. Jag ska njuta av varje sekund. Det ska bli
så härligt att vara på hemmaplan.

Jag har ej hunnit skriva så mycket här idag. Och det beror ju på en sak. Jobb , jobb
och åter igen jobb. Det har varit riktigt kul i salongen och jag har skrattat så tårarna
sprutade ett x antal gånger idag. Det är så kul att jobba med Cecilia . . .Hon får mig
att skratta med sina rooliga kommentarer. :-)

Det blev enhel del klor . . och en del av dem med dekor.



Riktigt rött glitter med svarta snöflingor. Som tog nu slut för i år. . .



Guld glittrigt skulle det vara. Nåt som passar både jul samt nyår. Idag gick
verkligen alla svarta snöflingor åt.



Och gel lackade julröda naglar.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Vad ojämna dem ser ut...

2008-12-23 @ 18:59:11
Postat av: keit

Nu förstår jag ej vad du menar med det ?

2008-12-23 @ 21:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0