INBJUDANDE

Det är väldigt viktigt hur det ser ut i skyltfönstret tycker jag. Det säger en hel del
om salongen - butiken - ja överhuvudtaget dit man vill få kunder. Sen är det ju
så kul att fönstershoppa överhuvudtaget. - Ja billigt om ej annat.

Det som är rätt kul med att ha egen Salong är att man kan dekorera om
fönstret som man vill. Vilket jag gör en gång i månaden.

Just nu är det julpynt som gäller och det ser ut såhär.



Utifrån sett " låtsas att ni ej ser spegelbilden av mig "



Och en liten närbild. Sen försöker jag också tänka på vad som
passar årstiderna. Nu är det kallt och våra händer behöver extra
fukt och vad passar ej bättre än handkräm och olja. Sen har
jag speciella presentkort som passar bättre att ge bort i jul
eller till nyår. Och härliga jul present påsar.



Och så lite från sidan också.

Ne nu ska jag verkligen ta och sova. :-) Natti natti ..

Kommentarer
Postat av: Katja

Fint i ditt fönster!! Kul att skylta, men ibland har man idé-torka. Ditt fönster e så gulligt o litet... Hoppas spökena var snälla o lugna i natt!? ;)

2008-12-09 @ 06:58:58
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0