Jag har . . . .

......... designat lite smycken på min semester förra året så vi får bli vad jag
hittar på denna gång på semestern. Blev så glad när en av mina kunder klev
in med mina smycken på sig. Dessutom så är det ingen annan som har
likadana och det gör det väldigt speciellt. Alla smycken är av silver samt
endast natur produkter dvs. Pärlemo - Onyx - grön korall - röd korall samt snäckor.

Jag kan ej slappna av på mina semestrar och ännu värre har det blivit när jag
har blivit egen. Förra året hade jag möte med ett tryckeri på hotellet och beställde
visitkort  samt prislistor. Och nu ska jag göra samma sak. Allt är redan färdigtryckt
så de ska bara leverera när jag kommer dit. Spännande . . . .har ju nya härliga bilder.



Silver och pärlemo halsband.



Och självklart ett matchande armband.

Kommentarer
Postat av: Katja

Vad driftig du är!!!! Jättefina smycken. Kram

2008-12-21 @ 19:41:33
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Ann-Louise

Har du kvar det där armbandet och halsbandet? jag vill oxå ha juh, hihi! kram!!!

2009-04-13 @ 06:23:24
URL: http://annesommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0