KÄNNS LITE LÄTTARE

.... att jag fått respons och att folk håller med mig. Lite kommentarer jag fått på
mina bloggar och hemsidan. Tack !


Usch, vilken otrevlig kund! Även om man inte ska ta åt sig så gör man det iaf. Hade en farbror som frågade om klipp-pris häromdagen. Han svimmade nästan för 360:-. Jag frågade om han tyckte att jag o barnen skulle gå hungriga o nakna??? Men då såg han nästan glad ut!!?? Kram




Hej Keit!
Jag följer din blogg på nagelforums sida, läste den idag och ville bara säga:
Stå på dig!! Jag tycker att du gjorde helt rätt!!!
Vinterhälsningar från en "nagelkollega" i Bålsta


Men gud, stackare som får stå och ta skit sådär! Det är inte kul! Men stå på dig, du har helt rätt! Kram!



Folk slutar verkligen aldrig att chocka en. . har folk ingen som helst förståelse för andras jobb?
Får ofta samma reaktioner på hotellet när folk ringer samma dag och ska avboka en hotell natt, man förklarar enkelt att på alla hotell fungerar det likadant. . Avbeställ rummet innan klockan 6 DAGEN INNAN annars debiteras första natten pga av att vi ej har samma chans att sälja rummet och därmed utebliven inkomst! Det fungerar likadant överallt och bara för att detta är något man gör som en krydda till sin tillvato så betyder inte det att reglerna inte är detsamma som för andra företag!
Jag är helt på din sida Keit!!
Good on ya;)
Kramis


Tack vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0