MEN GLÖMT JUH

Har ju ej gjort reklam för min hemsida. Så nu måste du bara kika
in där och gotta dig med alla naglar. Nu e det sängen för mig. Ska
ändå försöka hålla mig vaken tills Hemsökta hus börjar typ kvart i
tolv eller sånt. Så morgon kommer en trött Keit vara i Salongen som
alla måndagar.

Och ! Om du ej bokat tid för naglar till jul så skynda på det finns bara
nån enstaka ledig tid kvar. Först till kvarn.


Kika in på    www.vackranaglar.com



Sov gott folks...


                                      


Kommentarer
Postat av: Katja

Vacker fjäril... För mig är delfiner speciella. Läsvärt: "Gåvan från stjärnorna" av Lennart Nilsson.

2008-12-08 @ 07:21:24
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: keit

Ja, varför inte ? Du länkar juh till andras bloggar ... Desso mer besökare :-)

2008-12-08 @ 13:14:00
Postat av: Anja

Du har ju fjärillar överallt ju även i din logga och på korvpålägg på kunder etc haha :P Därför jag skrev "visst blev du avis nu" ...Men du skrev nja eftersom det påminnde om en jobbig grej men som sagt här hittar man fjärillar överallt :P:P

Tack för tipset om kassadisken men den passar inte riktigt mig .

Ha det bra .

//Anja

2008-12-09 @ 10:54:35
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/
Postat av: keit

Alltså det gör ont när andra har det. det var så jag menade. Tycker alla borde ha sin personliga nich som du har i din salong tex. Det ska man vara stolt över. Synd att kassadisken ej passade. Dax för ett nytt inlägg snart ? Ha en uuunderbar dag gumz.

2008-12-09 @ 10:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0