NYTT SET

.... ja det var så min dag började idag. En kund som tidigare tagit bort sina naglar
men som nu längtat tillbaka. Känns rätt kul att det börjar komma tillbaka kunder
som haft uppehåll med naglar. Det blev franskt med silver glitter. Tog ingen bild
för det har jag redan gjort ett x antal gånger.

Sen hade jag 2 franska kunder till. Boooring. Vad ska jag göra för att tvinga på
er dekor ? Nästa gång ni kommer då ska jag säga ne tyvärr den vita gelen är
tyvärr slut. Fniss fniss ....

En av mina kunder jobbar med smink och hudvård. Och ju mer jag tänker på
det så börjar intresset väckas även för mig. Men den skolan är på 1,5 år.
Och jag vet ej om jag skulle ha det tålamodet så länge.

Idag så hade hon med sig lite prover till mig. Jag blev självklart JÄTTEGLAD.
Tack söta M. Nu ska jag prova allt. Och produkter för hårbotten det lär jag behöva.
Var på skönhetsmässa för ett tag sen och gjorde hårbotten test. Mitt hårbotten
hade fet mjäll vad det nu innebär. Det var ingen vacker syn men jag skyllde
på att jag ej tvättat håret på tre dar. Ha ha ha  . . . .



Här ska det gottas i nya produkter. . . . .Roligt.



Och här kom det. Yezzzz jag fick göra dekor idag och min dag var räddad.
J som jobbar och driver en Pressbyrå är en levande reklampelare.
Det är jättekul med kunder som jobbar i butik. Gissa om många frågar
var de gjort sina naglar.



Och en liten jul present fick jag också från henne. Vad gulligt. Tack snälla
gulliga kunder. Efter incidenten i veckan som ni kanske läst om så blir
man så glad när andra visar uppskattning och då känns det som att
man i alla fall gör ett bra jobb. Nu är ja på topp igen . Nu kör vi. :-)


Är kunderna nöjda så är jag nöjd med.


Kommentarer
Postat av: Katja

Härligt m nöjda kunder. Har testat mineral-foundation. Är jätte bra! :)

2008-12-11 @ 21:01:38
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0