Ser man .....

... på efter att ha försökt att logga in sådär 50 gånger på bloggen för att skriva
ett inlägg så LYCKDES jag. Fattar ej vad som felet varit men nu är jag här.
Det blev en lååång dag igår var på salongen 7.30 och hemma 01.10 piip.
Trodde jag skulle svimma. Men vet ni vad det bästa är ?

Yehaaaaa jag har semester nu i 29 dagar...... och det är helt uuunderbart.

Gjorde ett par riktigt fräcka naglar igår med svart vitt å rosa men klantig som jag
var glömde jag fota för jag var så stressad eftersom kunden kom 15 min försent.

Det liknar detta fast jag strödde i GLITTER.



Får slå mig själv på fingrarna. Fy Keit

Fast det blev en hel del dekor och även nya bilder. Kuuuul.

Nu ska jag iväg på ärenden men en bild ska ni få så länge att gotta i .



Svart passar så bra till nyår... och det är det juh idaaag

Kommentarer
Postat av: Katja

Skönt med semester! Låter som att du behöver det. Fina bilder igen.. Gillade de första, vill ha nästa ggn. (kanske)... Lagar mat som en galning idag, men det är jättekul! Ha en kanon-kväll, och gott nytt ååår!!! Ses nästa år. Kramar k

2008-12-31 @ 12:11:08
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0