Tappa ett Bad

..... ja det var precis det min älsklig bad mig om att göra i kväll.
Han kände sig krasslig och jag fick ta hand om han. Treo blandat
med Berocca 2 * Thailändska förkylnings piller och ett varmt bad.
Det gjorde susen. Vad var det du gav mig frågade killen ? Jag vart
jättepigg plötsligt. Ja vad säger man efter att ha provat allt så
vet man vad som funkar.

Det roliga var att jag har aldrig sett min kille bada. Vet ej hur många
gånger jag tjatat på han att kom nu hoppa i osv. Näää jag tycker inte
om att bada. Det har jag hört i fyra års tid. Gjorde ett nytt försök och
då kommer äntligen sanningen fram. " Jag har aldrig badat förr "
Hörde jag rätt ? Nästa gång åker han ner i badet MED mig det vill
jag lova.



När jag fyllde år  fick jag aromaterapi bad salt, så det fick också åka ner i badet.



Det blev energi givande bad



Sen ska det ju självklart vara lite mysfaktor också. Och jag har försökt att
göra mitt bästa eftersom jag tillbringar minst 1 h av varje dag i badrummet.



Levande ljus är ett måste. Duschar jag så släcker jag ner allt och samma
sak med badandet. Alla vi behöver en avslappnande stund. Och det ger
verkligen så mycket.



Och ännu mer ljus..... Har ljus överallt i hela lägenheten. Och vad passar
ej bättre än det just nu. Jag har en favorit butik där jag brukar köpa doft
ljus. Nu har de ingen hemsida och jag vet ej vad gatan heter men den ligger
i Skanstull vägen som går till Folksam. Ha ha ha visst e det bra förklaring.
Det är en kul kille som haft butiken i åratal och har två våningar med allt
mellan himmel och jord. Eftersom jag avrit kund där så länge så slängde han
med dessa stearinljus när jag köpte ljushållare. Han visste vad han gjorde.
FÖR NU KAN JAG INTE VARA UTAN DEM.

Kommentarer
Postat av: Katja

Myyysigt m ljus! Det har vi oxå massor av. Ser ut som en midnattsmässa på kvällarna!

Handlar mkt ljus på Ikea. (snål) eller ekonomisk...

Man kan även handla Yankee candles på nätet. Stort utbud. :) Blev tryfflisarna goda? ;)

2008-12-10 @ 07:02:51
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Karin

Du får säga till din bloggdesign fixare att hon måste lägga till din header på alla sidorna i rullgardinen ute på kodmallarna.



http://vackranaglaristhlm.blogg.se/2008/october/

2008-12-10 @ 10:19:09
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0