Trodde aldrig . . .

... att jag skulle bli klar med mina saffrans Tryfflar som jag påbörjade
häromdagen. Chokladen har ej stelnat och jag gav nästan upp hoppet.
Men när jag öppnade kylskåpet innan jag gick och skulle lägga mig hade
det hänt nåt. Så det var bara att kavla upp ärmarna och rulla ha ha ha .

Mina Saffrans Tryfflar



Idag började jag på ett nytt projekt inför i morgon. Istället för att bjuda gästerna
på vanliga köttbullar så ska de få kyckling köttbullar på vietnamesisk stil med mynta.
Tror det kommer bli väldigt gott. Man ska ju variera lite kan inte äta scan jämnt.


Kommentarer
Postat av: Annica

Åh va tyfflarna ser goda ut!! Men Kycklingbullar, nja... d vete 17...

Hoppas du får en trevlig helg!

2008-12-13 @ 00:23:08
URL: http://nagelforum.se/index.php?section=346
Postat av: keit

Har aldrig provat det själv men tror d kan bli muuumsigt. Kyckling med asiatiska anor brukar ju göra susen.. får se i kväll . . . .fortsättning följer.

2008-12-13 @ 08:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0