För alla Vassa brudar . . . .



....... rekommenderar jag Vassa Tassar ! Vad jag har längtat efter denna dag
kan jag säga. Att få göra spetsigt vilket är helt rätt i tiden. Förra året tex när jag
var på en nagelmässa så var det knappt nån som hade spetsigt. Men i år
hade ALLA. Och då menar jag alla spetsigt. Så hänger du med i modet ?

Vad har jag byggt in då ? : Silkes tyg , flitter glitter och lägg märke till silver
                                                kedjorna på ring fingrarna. 

                          

Ok, visste att du hade dålig syn så här kommer en närbild. :-)



Hur får man till dem då undrar ni säkert ? Jo man filar till extra långa tippar
eller så kommer det finnas snart färdiga tippar som är spetsiga. Bara att limma på . . .



En som nästan vågar. Så glad att återse denna kund som varit bortrest 
en tid. Vad är det första hon gör när hon kom hem ? Jo bokade tid för nya Naglar. 
Och jag förstår henne helt och hållet. Skulle ej själv klara av att vara utan.

  

Naturella nailz med lackning med China Glaze lack. Starka rosa
färger är väldigt populära just nu. Och ljusa färger.

Nu är jag så plakat och ska bege mig hem . . . i morgon är en annan dag :-)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jätte snyggt tjejen... jag älskar din kreativitet... det finns inga gränser alls och det gillar jag. Ser verkligen fram emot att få göra mina spetsiga naglar... jag längtar! Glad Påsk och massor av kramar

2009-04-09 @ 07:16:48
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: Katja

Ha ha.. Spetsigt!!!! Passar bra på alla påsk-häxor.. Så snygga de blev. Jag har oxå ätit en massa godis. Har fått 3 påskägg. Bamsekram/K

2009-04-09 @ 08:06:17
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0