Paris - Tuluz - Biraritz ?

. . . . kommer till rubriken strax. Men först lite dekorerade naglar. :-)
Enligt önskemål av en kund så fick jag i uppdrag att skapa kamouflage
naglar. Oi oi oi det hade jag aldrig gjort men så svårt kan det ju inte vara.
Problemet var bara att jag hade inte brun färg. Hmmm . . .fick ringa och
fråga om lite hjälp och vips så hade jag brun kulör klar.



Vad tycker ni ? Har jag lyckats ?

   

Och en liten närbild så ni kan se mönstret . . . .

NU ska vi komma till rubriken. Hade en kund idag som bor i Frankrike
och som ni förstår måste hon åka hem. Men hur ska det gå med hennes
naglar nu ? Därför efterlyser jag ifall nån känner till en bra salong i
städerna PARIS - TULUZ - och BIRARITZ ? Är det nån gullig själ som
vet nån salong som är duktiga ? Hoppas hoppas  . . . :-) 

        

Så blev hennes naglar i allafall. . . . Obs ! Kan ha lite stavfel på städerna
men hoppas ni har överseende med det har ju aldrig varit eller aldrig
hört talas om dessa städer. Hoppas ni haft en mysig fredag.

Nu ska det packas ihop och det bär av hemåt. . . . Lite mys och pys.

Kommentarer
Postat av: Katta

Finns väl inget bättre sätt att hejja på sin älskling som ska mönstra än att göra kamouflage naglar?

Hela jag måste hålla alla tummar och tår ju..

2009-04-17 @ 22:01:07
URL: http://www.metrobloggen.se/gaysha
Postat av: camilla

Camo naglarna blev ju as coola. Du är så duktig....

2009-04-17 @ 22:04:10
Postat av: annica

Cola kamouflagenaglar!

2009-04-17 @ 22:17:50
URL: http://nagelforum.se/index.php?section=346
Postat av: Alexandra

Hej Keith! Mina naglar har för länge sedan dött. Jag är en otroligt inbiten nagelbitare (hoho ordvitsar) och om inte lösnaglarna är perfekta och nygjorda börjar jag gnaga lite. Jag tror itne att det är någon vidare idé att göra om dem förrns jag har ett extrajobb som tillåter det! Jag har så lite att röra mig med i månaden och ingen ställde upp när jag annonserade efter en sugardaddy. Men lita på att jag kommer igen. När ekonomin och disciplinen tillåter :)

2009-04-17 @ 22:43:05
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Skit snygga naglar på Katta! Jätte häftiga! Du är så grymt bra på dekorationer när fantasin flödar!

Har inte knaprat ihop en order av dig än,men den kommer! Det lovar jag! Kram från Ann-Louise

2009-04-18 @ 06:04:31
URL: http://annesommar.blogg.se/
Postat av: Katja

Jättesnygga blev nailsen!! Ska oxå göra naglar i em.. Lägger ut bilder ikväll tror jag. Kan ju inte sluta blogga helt!!? :)

2009-04-18 @ 08:30:09
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0