Minisar . . . . .

        

. . . . . äntligen har jag hittat min kamera som varit borta i ett par dar. Tur att
man städar ibland. Men varför lägger man kameran i jack fickan undrar jag ?
Lite synd för jag gjorde riktigt fina naglar och kunde inte fota dem så vi får se
om kunderna kikar in så jag kan fota dem. :-)

Men hur som helst så låg det kvar en ny bild i kameran på ett par spetsiga.
Här har jag använt turkost glitter, guld folje och guld dämpade paljetter.
Kommer finnas snart i proffs shopen med.

Vad som mer finns i shopen är minisar. Allra minsta oljorna som de i läppglans
fast på 4 ml. De är riktigt söta. Perfekta att ha tex i ett erbjudande om nytt set
och få en olja o.s.v. Finns i sex olika dofter.



Cocos



Citron



Röda frukter



Blommor



Mandel



Persika

Sen har vi ju de läckra Canes/Fimosar som man kan bygga in i gelen.
Det som är så bra med dem är att man kan själv skära dem i vilken
form samt tjocklek man vill. Dessutom följer det med en skärare.

När jag hade gjort Engelsk konfekt på mina naglar så varje gång jag
tittade på dem kom jag på mig själv med ett leende. Kanske lite vardags
terapi. Hi hi hi. Jag gillar dem jättemycket och det är så lätt att jobba med dem.





Jaha då var det måndag igen då. Idag hade jag tagit ledigt hela dan
för att göra allt jag inte hinner med annars. Men så ringde det två
tjejer och ville ha naglar så då blir det jobba i allfall 17-21. Brukar
alltid ställa upp för mina kunder. Härligt höst väder är det ute också
förutom att det blåser lite.

                          Kärlek till er alla !


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv:

Jopp, den är från Top model :)

Men jag tycker den är assnygg!

Vilken jättesöt bloggdesign du har!

Och vad duktig du är med naglar.

KRam <33333

2009-08-31 @ 17:24:32
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja det verkar jätte bra :D Vi är 6 st :)

2009-08-31 @ 18:13:21
URL: http://sofaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0