När morsan ringer . . .och

. . . . . frågar vad som hänt för att jag inte bloggar då är det nåt som är knas.
Tänk det första som min mor gör varje morgon innan hon påbörjar sitt arbetspass
är att läsa min blogg. Tänk om hennes chef visste om det. Man kanske skulle skicka
iväg ett mejl :-) Ärligt talat så har jag inte hunnit. Det har varit jättemycket jobb och
helgen som var bestämde jag mig för att ägna åt mig själv och inte göra nåt som
har med arbetet att göra förutom att jag och Cicci gjorde naglar på varandra i stugan.

Har inte ens hunnit bygga mer med webb shoppen. Men det är ju inte bråttom allt har
sin tid. Men det kommer jag lovar. . . . Pö om pö som man brukar säga.

Det har blivit en hel del naglar och bilder kommer så småningom. Som här tex en liten
bild på naglar som jag filade till på Cicci.



                                                    Vad tycks ?



Eller dessa som jag gjorde idag . . . rosa håller i sig. Nää nu är klockan mycket
och en tidig morgon väntar. Sov gott alla sötnosar och glöm inte att skriva en
liten rad i kommentars fältet. . . .

                                               Kärlek till alla !!

Kommentarer
Postat av: katja

Åååååååh, vad snygga nails!!!! Vill ha båda designerna. Ska måla om huset nu, så naglarna är jättekorta. Men när det är klart då........

Kramar/K

2009-08-18 @ 12:51:46
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Håller med Katja... jätte snygga naglar.



Badkaret provades under semestern, men tyvärr så hade inte städarna gjort sitt jobb så bra.... så även fast Nicklas spolade av med hett vatten innan vi skulle bada... så började det flyta omkring hudavlagringar i vattnet... så äckligt och hårstrån som inte stämde in med våra :( Urk!!!! Tror du vi skyndade oss ur badet :) Jaaaaaa!!! Vi fick en flaska vin som kompensation och hon i receptionen var jätte gullig och höll på att smälla av själv då jag berättade hur det såg ut i vattnet.



Jag plingar dig någon dag innan så kan mina skor göra dig sällis till jobbet :) Kramiz



Mvh Yvonne

2009-08-20 @ 07:29:47
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: Ullis

Jätteläckra naglar!

2009-08-26 @ 21:38:14
URL: http://familjenww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0