Nytt nytt nytt . . . .

. . . . jajamen nu var det dags för nya produkter i webb shopen.
Varje helg har jag varit på landet men nu har min 3 g dosa lagt av.
Güben lämnade in den för lagning och vi fick ett låne modem. Och
vad gjorde han istället tror ni ? Jo då går han och tappar bort sim
kortet. Blev jag glad ? Inte det minsta så nu får jag stanna i stan
över helgen för att jobba med webb shoppen. Grr på han. Ja ja det
kommer fler gånger. Men här kommer lite nytt som jag hann mata in igår.

PARAFFINBAD MED TILLBEHÖR !



Paraffinbad deluxe. I detta paket medföljer 1,8 kg paraffin, fot samt
hand värmare på köpet.



Endast paraffinbad.



Paraffin persika 500g.



Praffin jordgubb 500 g.



Handvärmare.



Fotvärmare.

Kanske finns det några där ute som inte vet vad paraffinbad är. För det visste inte
jag förrän jag sj'lv började jobba med naglar och utbildade mig. Praffinbad är
ett bad som man värmer upp vax/paraffinet med. Det smälter och blir flytande
varmt paraffin. Man kan doppa både fötter och händer i den. Jättebra för de som
har torra händer och fötter. Redan på första behandlingen känner man en stor skillnad.
Det är även bra för reumatiker för det tränger in så djupt i porerna och det ger
en värmande behaglig känsla. Perfekt att ha ett komplement till sina behandlingar.

Man kan ha olika erbjudande för kunder. Happenings där de kan få prova på det.
För har man provat det en gång då är man såld kan jag säga.

Nu ska jag fortsätta med fler produkter. . . . jobba jobba jobba. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0