Efter lite filande . .

. . . idag så fick jag bland annat fram dessa naglar.



Kunden hade en jacka i exakt den färgen. Jag var ju tvungen att även göra samma
färg på hennes naglar . . . busigt.



Fransk manikyr med lite bling bling.

           

Första gången som jag fick betalt i mynt 1 100:- riksdaler. Nu räcker
växeln läääääänge kan jag lova.

Det var en riktigt mysig dag med härliga kunder. Och för en gångs skull
hann jag även med en lunch. En av mina super gulliga vänner kom
förbi och det blev lite Buffe. Nu ska även anda restauranger runtomkring utforskas. 

                  

                     K glufsar i sig . . . . 

 

Mumsfillebabba. . . . Och nästa vecka kommer Katja då har jag också lovat Buffe.
Ja vi får se vad jag hittar på. Det måste ju finnas andra ställen . . . Jag har en ide.

Kommentarer
Postat av: Katja

Mmm, är det där vi ska äta?? Ser inte fel ut... :)

2009-02-06 @ 07:02:40
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Snygga blå naglar... så härlig färg!

Din kompis k var så himla lik min kompis carina, så jag hajade verkligen till, nu vet jag att hon har en dubbelgångare :)Det ska jag tala om för henne.

Ha en jätte mysig dag. Kramiz!

2009-02-06 @ 07:15:27
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: keit

Katja - Ja vi får se nu har jag ätit där förra veckan och denna vecka. Blir ju stammis där. Ha ha ha. Och deras vitlökssås den e faaarlig och fet.



Yvonne - Ja man brukar ju säga att man har en dubelgångare någonstans. K är en så gullig tjej. Sprider så mycket glädje och ger massor av energi. Man kan säga att det var hon som fick in mig på att bli egen och hjälpte mig massor när jag hade det som svårast. En riktig vän som alltid ställer upp i alla väder. Och dem finns det inte många av. :-)

2009-02-06 @ 09:28:28
URL: http://www.vackranaglar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0