Fin fiiint...

Det var en riktigt rolig dag att jobba idag i salongen. Måndagar brukar alltid
vara kaos. Fullt med kunder och telefonen ringer i ett. Idag var det inget som
var annorlunda från det. Började dagen med ett set nya naglar. En kund vars
mamma läser min blogg som skickade henne till mig. Kuuuuul tycker jag.

                                Taaaack mamman det gick bra :-) 

                

Idag kom även första kunden som ville ha alla hjärtans naglar. Det fick hon
på beställning. Nu ska det göras massor av kärleks naglar.

    

                                                            Funkar dem ? 

Hade även en Pedikyr av en kund som fått presentkort från Box Experience.
Nu börjar det droppa in beställningar av alla julklappar som folk fått. 

       

Kolla vilka söta små naglar. Denna kund har verkligen fått ordning på sina naglar
efter att ha varit nagelbitare i högsta grad. Nu har hon fått ett nytt jobb och var
tvungen att ha super korta naglar. Du ser bara för man har naglar så behöver de ej
vara långa som klor utan det är även supersnyggt med kort men välvårdat.

                

Det var ej nog med det utan det blev även Paraffinbad. Nu har hon sammetslena tassar. 

                

Nu är det sängen som gäller. Skålar med dagens sista kund. Natti Natti !!

Kommentarer
Postat av: Katja

ÅÅÅÅ, vad jag längtar efter dig!!! Vill ha nya naglar... Ha en bra dag gumman! Kram

2009-02-03 @ 07:01:41
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Maria

Det var en påminnelse för tävlingen går ut i kväll :)

vilka snygga bilder du tar.

Vad har du för kamera? Måste köpa en ny får inte tillräkligt med skärpa...

Ha en bra dag

Kram

2009-02-03 @ 07:29:27
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Gu vad gossigt med alla hjärtans dag naglar... hum kanske måste tvinga någon modell till det :)hehehe



Krams

2009-02-03 @ 07:46:34
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: keit

Godmorgens Maria jag har inte nån speciell kamera utan vanlg digital sony. Jag fotar som jag ser mina berk eller hur jag ser saker i mina ögon. Sen håller jag kameran stilla :-)

2009-02-03 @ 08:03:36
URL: http://www.vackranaglar.com
Postat av: emma

Hej Keit!



jag måste bara få veta var du har köpt din soldu har på väggen i ditt sovrum.



jag hoppas få svar snrt..vill så gärna ha en själv.

tänkte ha den i barnrummet till vårt första barn.



mail: [email protected]

kram Emma

2009-02-03 @ 11:12:58
Postat av: keit

Emma : Den solen köpte jag i en inredningsbutik som låg mitt emot ringens c för lääänge sen. Kanske 6-7 år sen. Har även en mindre som jag köpte i Helsingfors eftersom jag jobbade på Silja och var där varannan dag. Den inredningsbutiken har flyttat och finns numera guu vad heter gatan. Om du tänker att du är på ringvägen och har åhlens på höger sida och korsar götgatan sen första gatan direkt till höger som går till folksams huvudkontor på den gatan på höger sida finns den nu. Det är två våningar med en massa inredning och det kan va att de har kvar dem är lite osäker. Om inte du hittar en massa annat gott där finns allt och man behöver säkert en timme för att gå igenom allt. Fnizzz... Går du dit så hälsa från nageltanten Keit så vet han vem jag e. Han e heeelt underbar killen som äger butiken. Så good luck. Kraaam

2009-02-03 @ 18:51:06
URL: http://www.vackranaglar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0