Långväga besök . .

                       

Idag hade jag långväga besök. Annie från Sandviken som även hon är
en söt nageltjej. Vi har pratats vid ett tag på msn så det var super kul
att träffas i verkligheten. Annie har alltid haft vanlig fransk manikyr men
idag slog hon till för första gången med glitter franskt efter att själv
ha haft naglar i sisådär 7 år. Låter som jag fast jag hade först naturellt
i sju år, sen fransk manikyr. Efter ca 9 år vågade jag prova på glitter. Ha ha ha

                         

Såhär blev Annies naglar med svart glitter  . . . Hoppas hon blev

nöjd och att hon fick en bra dag i Storstaden  . . .


Kommentarer
Postat av: Katja

Du ser att många kommer långväga ifrån för att fixa naglarna hos dig! Det är inte bara jag.. Fin färg ni valde. Kramz

2009-02-23 @ 19:48:17
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Fantasy Girly

Vad fina de blev! ^^,

2009-02-24 @ 15:59:42
URL: http://fantasygirly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glitter är så snyggt å jag längtar tills mina vuxit ut så jag kn få längre tippar med glitter än de jag har nu just. Fast o andra sidan jag har små händer som 10åring :-D

2009-02-24 @ 18:26:53
Postat av: annie markarian

2009-02-24 @ 22:36:22
Postat av: annie

Hej Keit !



jag tackar för ett trevligt o mysigt bemötande :) hade verkligen sett fram emot att få träffa dig . Jag tackar hjärtligt även för all hjälp jag får av dig alla gånger jag behöver det. Mina naglar blev super fina.skickar en jätte kram till en toppen tjej !

2009-02-24 @ 22:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0