Sa du semla ?



Semla ska du få :-) Min kollega Cicci tog en bild på naglar hon gjort idag
utan att veta om att det var semmel dagen idag. Kika gärna in på hennes
sida www.dinanaglar.com

Självklart efter att ha hört det på radio så köpte vi semlor.



Skyndade oss hem för att se Den rätta för Rosing samt chatta sen
efter programmet men som varade bara i 30 min och fick aldrig svar
på våra frågor. - Vad för slags lack använder du ? I programmet såg man
rätt tydligt att du hade avskavt nagellack. och även - Var gör du dina naglar ?

Dåligt att man aldrig fick svar på det utan det va bara tack och adjö efter 30 min.
Såg ni programmet och vad tyckte ni ?



Åt min semla med varm mjölk för första gången. Cecilia trodde jag blivit knäpp.
Hallå jag som är utlänning fick tala om för henne att det är en gammal tradition
i Sverige, men hon trodde ej på mig. Snacka om att vara blond. Ha ha ha

Kommentarer
Postat av: Fantasy Girly

Mums... Själv har jag inte ätit en enda semla idag. ;__;

2009-02-24 @ 22:42:39
URL: http://fantasygirly.blogg.se/
Postat av: Katja

Tittade också på Rosing förut. Sjukt program!! Kram/K

2009-02-24 @ 22:44:13
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0