Ska det vara så ?

Känner mig konstant trött. Är det bara jag som känner så ?
Det är mörkt jämnt känns det som och kallt som tusan. Nu
får det vara nog och jag kräver att det ska bli varmare NU !!
Brukar ha en period på hösten samt våren där jag skulle

kunna sova dygnet runt och just nu känns det som det är

en sån period just nu. I natt sov jag så djupt så det var helt

omöjligt att öppna ögonen. Men när de väl va öppna så såg

jag solen och direkt hade jag lust att kliva upp.


Idag har jag bland annat gjort tåförstärkning på fötter. En kund

som kom på återbesök efter ca 9-10 veckor. Det är ju så fräscht.


Denna gång gjorde jag fransk manikyr med rosa gel.




Rent och frächt .... det är viktigt att hålla fötterna fina.

Här följer lite andra bilder på tåförstärkningar som jag gjort.



Den vänstra stortån har en nageltipp eftersom kunden slagit av sin
nagel rejält. Men det syns inte ens eller hur ? Man kan fixa och trixa lite.





Man kan även ha glitter gel på tossingarna . . .



Rött , rött , rött kommer nog aldrig dö ut.



Eller en färg gel som ser ut som man har lackade tår.

SÅ JAG SÄGER MER SNYGGA FÖTTER ÅT FOLKET !!!


Kommentarer
Postat av: Katja

Tror att många har perioder av trötthet då och då. Man måste nog försöka pigga upp sig och sätta extra guldkant på vardagen de perioderna, pyssla om sig själv lite mer än vanligt. Ses snart.. Kramizz

2009-02-12 @ 07:18:57
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0