Är

detta ett skämt ? Och det går man ut offentligt med ?

Jag har under en tid arbetat hemifrån med nagelskulpturering och tänkte nu ta emot lite fler kunder. Jag är inte utbildad men har lärt mig grundligt från en diplomerad nagelterapeut.

Jag sitter vid ett proffesionellt nagelbord hemma i centrala stockholm och tar emot dig som vill ha vackra naglar billigt! Jag tar enbart betalt för materialkostnaderna.

Hör gärna av dig via mail om du har frågor eller är intresserad! Titta även förbi i min nagelblogg där du kan se vad jag tidigare gjort;

Addimy.blogg.se/nailart


JAG SKÄMS !


Kommentarer
Postat av: pella

Å hjälp vad är detta tänker jag direkt?!!! Ingen utbildning men tar emot fler kunder till materialkostnaden aj aj aj luktar inte rent om man säger så.... hade aldrig vågat gå till en inte utbildad för det handlar om vetskap hur långt man filar hur man lägger material mm och det är ju det vi som gått utbildning hos en lärare fått lära oss. Det är därför vi har fått vårt diplom för man kan detta.... annars skulle inte det vara nödvändigt.... Jag skäms med.... men önskar dej en bra semester kram pella :)

2009-01-03 @ 18:29:15
Postat av: S

Fast naglarna hon gör är ju väldigt fina :) Sen har hon ju lärt sig från en diplomerad nagelterapeut står det? =)

2009-03-03 @ 12:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0