Den andra


Höll på att glömma mina solglasögon , vilken tur att min kille påminde mig om det när han tog en tur med bilen, oi det var ju sol. Det hade ju varit trist att ej kunnat använda mina nya Dolce Gabbana som jag fick av han i slutet av sommaren.

Packat och klart begav vi oss till Arlanda. Vi tog taxi vilket är det smidigaste från dörr till dörr. Jag var nog den enda som hade kortbyxor på mig men som en resvan traveller så vet man ju vad som är smidigast.




Bye bye kalla sverige . .

Växlade lite pengar så man ej är utan. Forex som alltid och som har en suverän service. Allt gick så fort så plötsligt så var det bara att kliva in i planet. Vi hann ej ens sitta ner utan det bara flöt på. Denna gång skulle vi flyga med Thai. Redan när jag bokat biljett fick jag skäll av O. Thai är ej bra och bla bla. Alla jag känner och alla kunder precis alla säger att Thai har ett gott rykte. Det visade sig senare att O hade RÄTT. Det första jag lade märke till var att de hade inga tv apparater. Shit det är ju det som får tiden att gå. Hur skulle jag nu klara mig ? Fick lite smått panik. Sen när maten kom skulle man få välja mellan Wallenbergare samt thai green curry kyckling. Wallenbergaren var slut så vi fick det vi fick. Hur skulle det gå för de som ej gillade stark mat undrar man. Beställde in en Bloody Mary och gissa vad jag fick ? Jo ren Vodka med Tomat juice. Var va Tabascon ? Och var va Worschester sauce ? Så jag fick säga till hur den skulle va. Pinsamt. Sen smakade den som den skulle..




Me and O lääängtar redan . . .



Wallenbergaren som vi aldrig fick. . . .

Oftast så brukar jag vara förberedd på mina resor och som egen företagare så har man ju bara sitt jobb i huvudet. Fram med katalogerna ur väskan som jag fått ifrån mässan jag var på i Mars. Nu var det en storbeställning på gång från flera olika företag. Genast vart det roligare. För shoppa är det bästa jag vet.


Nu har jaag gjort beställningar och sitter med datorn och skriver när alla andra sover. Eller de mindre som skriker för ingenting. Kan det vara mörkret de är rädda för ?


4 timmar har passerat rätt snabbt och nu är det ungefär 7 kvar.

Undrar om man kommer få nån frukost sen ? Eller är den också plötsligt slut ?



Tog en tidining från Forex. Så man har lite mer att läsa. Kul att
kolla på insända bilder från folk som rest runt. Ha ha ha


Just det fixade också en tåförstärkning på mina tår. Älskar ju grönt. Mina tår är ej de finaste jag sett. Ha ha ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0