Den första . . .

.....morgonen. När man vaknat kan man knappt tro var man är. Är det sant att jag är i värmen ? Det hade precis regnat och det var en frisk doft i luften. Vaknade alldeles för tidigt men märkte att O inte fanns bredvid mig. Gick ut och där låg han i soffan ute. Han hade vaknat redan vid kvart i fyra. Skyll dig själv att du somnade så tidigt hörde jag mig själv säga. Vi hade beställt frukost till halv tio men efter en timme började magen redan kurra. Så det var bara lyfta på luren och tidigarelägga frukosten. Klockan åtta ringde det på dörren och frukosten var serverad.



Schrabled eggs med bacon och korv , färskpressad vattenmelon, frukttallrik
och toast med olika marmelader. Det var perfekt för mig. Jag verkligen njöt.

Vi har en jättefin orkide i huset. Den är så vacker så jag var bara tvungen att
fota mina naglar med den.



Naglar av min kollega Cecilia. Skulle ej ha dekor på dem men Cecila sade : Men Keit du kan ej gå utan dekor. Det är inte du. Ok då. Och då satte hon på dekor på lillfingret samt tummen. Snyggt vart det i alla fall. Jag gillar svarta dekor. Men tyvärr så finns det ej så många av dem. De flesta av mina dekor kommer från Dear Laura från Japan som jag köper på Kn Nail products och enligt modet i Japan så gillar de inte svarta dekor. . . Nu måste vi ändra på trenden. Några andra dekor jag saknar är riktigt knall röda. Som rött mörkt glitter. Det vore superfint.

Kommentarer
Postat av: Katja

Fräsch bild!! Älskar orkideér. Vill bara tala om att vi har -17grader här nu på morgonen... Så att du kan njuta ännu mer. Har tagit på långkallingarna nyss.. Haha. Kram

2009-01-04 @ 09:08:51
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: erika

åh så fina naglar du har! :;D

bra blogg har du också!

2009-01-04 @ 09:46:23
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Katja- minus 17 skämtar du med mig ? Nu njuter jag ännu mer.



Och tack Erika :-)

2009-01-04 @ 15:09:39
Postat av: Yvonne

Ja njut på i värmen, våran termometer visade -10.4 grade i morse vid 8 tiden.Brrrrr.... ha det gott.

Kram Y

2009-01-04 @ 16:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0