En het . . .

. . . dag som idag kunde vi ej ligga vid poolen hur länge  som helst.
Så vi gick och åt lunch på mitt favvo ställe Cafe Bali .



För mig blev det tonfisks Carpaccio med kapris röra samt lime. Mums.
Undrar om det finns tonfisks Carpaccio på nån av restaurangerna hemma ?
Har ej sett det någonstans inte på detta sätt i alla fall. Gott var det som vanligt.
Är lite avis på Anna som just nu är i Tokyo fatta hon kan äta hur mycket rå fisk som helst.
Jag måste bara ta mig  dit jag med. Japan verkar vara helt sjukt land. För ett tag
sen såg jag ett rätt roligt progran med och om Kelly Osbourne där hon skulle
prova på olika jobb i Japan. Bland annat att vara Geisha och jobba i ett hotell
där folk kunde hyra rum per h för att ha en kärleks stund. I japan så bor folk
tillsammans med hela familjer och även rätt trångt. Så man har inte möjlighet
att vara intim så då finns det alltid lösningar. Man kan beställa sexleksaker, folk
kunde beställa mat och tom att personalen fotar dem näck eller det dem nu vill
bli fotade med . Och där skulle Kelly praktisera. Ha ha ha. Det var speciellt en
gubbe som beställde hela tiden. Till slut kände han igen henne och ville att
hon skulle fota han och hans fru. Ha ha ha  . . . det var ju det hon inte ville göra.
Man fick sig ett gott skratt kan jag säga. Heeeeel sjukt. Skulle d funka i Sverige ?



En bild på mig ....




Min middag . . . . .



Oh lite mer middag. . . Njaaaa inte riktigt. När jag ätit upp dem så vart vi sugna
på Macidonken så det blev Home delivery. Det tog ett tag innan de fatta vad vi ville.
Vi första försöket kom de med 2 handdukar till oss fast vi ville beställa mat. Ha ha
Andra gången kom de och ringde på och fattade ej vad vi ville men till slut blev det rätt.



Det var nåt som var annorlunda än när vi gick från vårt hus idag.
Jo de hade bytt tavla när vi kom tillbaka. Lite roligt faktiskt. Har aldrig
varit med om att hotellet byter tavlor i sina rum bara sådär.


Kommentarer
Postat av: Katja

Såg också det där programmet om Kelly Osbourne. Helt sjukt. Tur att man bor i Sverige och slipper hyra sådana rum.. ;)

2009-01-22 @ 18:55:47
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du har fått en sån fin färg.... en annan tillhör ju familjen magnusyl (stavas det så eller) hum ... ja du fattar va :)

Krams

2009-01-22 @ 19:07:36
Postat av: keit

Åhh syns det att jag fått färg ? Vad glad jag blir :-)

2009-01-22 @ 19:21:56
URL: http://www.vackranaglar.com
Postat av: Yvonne

Fasen va ballt att dom ändrar tavlor i rummet, dom fattar hur ombytlig man kan vara ibland :)

/ Krams

2009-01-23 @ 10:52:17
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0