Går ju ej att . . .

...... låta bli. Att shoppa hör ju till en semester. Och speciellt när det finns så mycket fint.



Jag har en favorit butik i Bali som heter The Seventh Sense.
De har helt uuuunderbara smycken i silver.



Och ett armband i silver med pärlemo samt svart onyx.

Man vill ha precis allt i butiken. Hängsmycket är väldigt speciellt. Köpte ett sånt
förra året också men då hade de bara ett. Nu hittade jag ett likadant men så
hade de bara ett också även denna gång. De ska ha fler butiker så jag får
åka ut på jakt för att finna dem. Skam den som ger sig.

Kommentarer
Postat av: Katja

Å vad fina smycken!! Precis vad jag gillar.. :)

2009-01-06 @ 07:49:06
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: keit

Ja visst var de fina. De är i precis min stil också.Skulle kunna köpa allt de har... fniss :-)

2009-01-06 @ 08:24:34
Postat av: Katja

Gör det då!!! ;)

2009-01-07 @ 10:20:45
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0