Idag fick . . .

. . . jag min första solbränna. Det svider & jag har frossa i hela kroppen.
 Hoppas jag kan ligga lite i alla fall i solen tomorrow också.



Det blev en hel del Pina coladas. De lyckades faktiskt göra dem bra.

Sen har O tjatat om att vi ska gå och äta Italienskt. Jag har väl ej ätit på så många Italienska ställen men det har aldrig riktigt varit min grej. Tror för att jag alltid trott att det mest är pasta vilket det ej är. Men det fick en chans. Tror det hette The Italian. Som förrätt bläckfissk & tomat sallad blev det för mig och till huvudrätt nån slags fisk med grönsaker och polenta.
Det var gott men inte som jag trodde så fortfarande är Italienskt inget för mig. :-) Måste prova Italienska mitt emot salongen den ska tydligen vara den bästa Italienska i stan , har ej riktigt hunnit dit.

Sen vart det lite shopping. Silversmycken , en tröja och en klänning som jag tappade eller glömde i taxin. Guu vad sur jag var på mig själv. Vi vart klara så sent med maten så de flesta affärerna var stängda. Men en del hann vi med. Kolla vad jag hittade Karin !



En döskalle väska. Denna butik var verkligen speciell så coola kläder.
Jag får hålla i plånboken hårt.

Lite dålig bild tagen genom ett skyltfönster..


Kommentarer
Postat av: Katja

Häftig väska!!!

2009-01-05 @ 17:30:33
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: keit

Ja visst var den. Sen skulle du ha sett resten. Jätte balla kläder. Stora inka inspoirerade kläder. Får se om jag går förbi där fler gånger, då ska jag fota hela skylt fönstret. :-)

2009-01-06 @ 02:13:25
Postat av: Anders

Akta så du inte får igång shopping ådran ordentligt ... blir tomt med pengar hehe

2009-01-06 @ 18:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0