Mera Ku De Ta

. . . .ett av mina absoluta favvo ställen. Vi var ju där igår som jag skrev i mitt
förra inlägg. Det står om Ku De Ta lite överallt och jag var skeptisk redan till
det stället förra året vi var här eftersom det är Balis överklass ställen. Där
samlas alla fina människor. Och det märks verkligen. Men egentligen är
det ingen skillnad så förutom att priserna är som hemma. Men jag blev
färtjust i deras stoooora Kdt Mary. Dvs Bloody Marys. Mums... stooora glas
som är perfekt kryddade.  De kan sin sak och de kan verkligen sina drinkar.
Drinkmenyn är lång och de är snabba. Service i högsta grad. Man hinner
knapps ens lyfta på tändsticks asken förrän servitören är framme och ska
tända cigaretten. Eller är det jag som ät för långsam ? Ha ha ha



När vi kom dit var det inte så mycket folk men fylldes på allt eftersom. Till
slut fick folk stå upp för det fanns inga lediga bord eller stolar. Stället ligger
precis vid stranden så man har en fin utsikt. På kvällen lyser de upp
havet så man ser vågorna. Och ser ni dessa bollar ? Det är lampor som
tänds när mörkret fallit.



En härlig solnedgång. Igår regnade det hela dan men det blev en fin kväll.





En hel kanna med Sangria. Mums. . . .



Sen bar det av mot Cafe Bali ett annat favvo ställe. Provade på råbiff för
första gången med pommes. Det var riktigt gott. Och som avslutning
självklart lite efterrätt.

Det är nåt som knackar innanför pannbenet idag. Pust . . .nu ska jag
ut och njuta av sista dan och bygga på solbrännan. 


                                  

Kommentarer
Postat av: thess

vilka fina naglar du hade på bild däruppe i headern, är det dina?:)

2009-01-25 @ 21:38:59
URL: http://thesshanning.blogg.se/
Postat av: keit

Sv: Tack för besöket. Jepps det är naglar gjorda av mig på en kund med rosa gel samt dekor. Såg att du gjort hårförlängning. Snyggt har själv i det nu. Vad är det för slags förlängning du gjort ? Litee nyfiken. Kraaaaaam

2009-01-26 @ 01:45:47
URL: http://www.vackranaglar.com
Postat av: Yvonne

Tack för alla kramar!

Det behövdes kan jag säga.....

Kram kram

2009-01-26 @ 07:16:59
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Hejsan gumman!

Jag lånade en av dina nagelbilder då jag ville visa att jag också skulle vilja kunna göra sånna coola naglar. Jag skrev att det var du som gjort dom och så hänvisade jag till din hemsida :)



Antar att du e på väg hem till kalla sverige igen. Välkommen hem.



Krams

2009-01-26 @ 13:15:57
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: thess

Svar: men tack så mkt :) Det är proteinkeratin som jag satt fast håret med, vad har du?

2009-01-26 @ 17:45:42
URL: http://thesshanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0