Mitt hjärta kan gå itu . . .



men en mammas i tusen bitar. Min föredetta kollega  samt vän har gått
bort i lördags. Fick reda på det idag. Jag vet inte vad som hänt, var eller vad.
Och hur känns det för Magnus mamma ? För några månader sen gick
Magnus pappa bort i cancer vilket vi båda hade gemensamt. Och pratade
om det. Jag vet precis hur det känns och jag trodde aldrig jag heller skulle
komma över det. Ibland så går det fortfarande upp och ner för saknaden
är så enorm. Vad jag minns så hade Magnus alltid att leende på läpparna.
Han var även en jätteduktig tecknare. Och hade alltid papper och penna
tillhands. Det känns konstigt att aldrig träffa honom igen. Det känns tomt.

                                     " Mitt hjärta har gått itu  "


Kommentarer
Postat av: Katja

Hemskt att mista nära o kära! Även min pappa dog i cancer för ca 20 år sedan. Det går längre mellan de ledsna perioderna, men saknaden finns ju där alltid...

2009-01-22 @ 18:52:53
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0