Nu är det dags . . .



Nu är Taxin beställd och det bär av mot Arlanda. Känns konstigt att åka i sommarkläder
när det visar - 7 grader ute men vad gör man. Man ska ju åka med så lite packning
som möjligt så man kan shoppa shoppa och SHOPPPAAAAAAAAA.
Ska bli spännande och se vad jag hittar denna gång.

Får se när vi höres igen. Men som ni kanske märkt så är jag en
beroende data nörd. Det går bara inte att vara utan dator. Man måste
tom släpa med sig en på sin semester.

Hörez. . . . . . .snart hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Katja

Den taxin skulle jag inte våga åka med... ;)

Vad var det för en liten söt dator du fick i julklapp? Vill oxå ha en EGEN.. Ha det skönt i värmen. Vann vattenrutsch-racet i simhallen idag! Här får vi bada inne! :(

2009-01-02 @ 15:48:49
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Sandra

Är inte ett dugg avis.. Hm... Eller kanske liiite då :)

Ha det superskönt nu och ta hand om er!

Kram!

2009-01-03 @ 10:37:47
Postat av: keit

Katja - Jasså ? Han som ser så mjuk ut. Ha ha ha.

Jag fick en Eee PC.Aldrig hört talas om den men den funkar hur bra som helst. Bra batteritid höll hela resan. Och nu sitter jag i vår bangalow och precis som jag hade trott så funkar även det trådlösa. Sååå kul. Snart kommer lite bilder m.m.



- Sandra - Jag skulle ej heller vara avis. Det är bara sådär härlig värme, eget hus, pool och ja och en massa ledighet.

2009-01-03 @ 13:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0