Nu är

. . . . de nya prislistorna klara också. Det är insidan i dem sen öppnar man som en dörr
när man vecklar upp den. Visst vart det fint ?


Nu ska vi åka på en tur runt Bali i en vecka ungefär. Se lite vilda djur. Trekka lite

om jag orkar gå :-)  Det är färdigslappat för min del just nu. Älskar små äventyrer

kanske blir det delfin safari också om vädret är fint. Har aldrig sett delfiner. Kan

tänka mig att de är väldigt speciella. Ni får ha det så gott och en uuunderbar dag
så får vi se när jag får tillgång till internet igen.


Kommentarer
Postat av: Katja

Snygg prislista! Jag hittade t o m mina naglar...

Delfiner är som dina fjärilar för mig. Helt fantastiska djur!!! Hoppas ni får se ngr. :)

2009-01-07 @ 06:48:31
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Yvonne Arvidsson

Jättesnyggt! En sån måste jag kolla i när jag kommer till dig sen.



Krams

2009-01-07 @ 11:00:23
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: keit

Katja - Ja jag tyckte ju att dina naglar vart super läckra och dessutom de första jag gjorde på en kund.



Yvonne - Känns skönt att ha prislistor igen :-)

2009-01-08 @ 03:33:49
Postat av: Michaela

De ser super fina ut : )

2009-01-08 @ 22:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0