Öppet ändå !

Salongen är öppet ändå fast jag är på semester. Jag har ju en kollega Cecilia
som började jobba i salongen för två månader sen. Det är alltid bra att vara
två, då kan man finnas till för varandra som nu tex. Jag kan ta semester och
slippa oroa att salongen är stängd. Dessutom kan man ju förlora kunder på
det och service är ju nummer ett och nu behöver ej mina kunder gå nån
annanstans. Bra va ? Cecila kan du nå på salongdsnumret eller på hennes
mobil. Och skulle hon ej svara så tveka ej lämna ett meddelande.

Cecilia 08-6690972 eller 073-8499130

Här är bilder på lite naglar som hon gjort.






Kommentarer
Postat av: annie

jätte fin blogg ... du verkar vara så duktig på sånt här ! kanon fina naglar o bilder ... fortsätt m det så går jag in o kollar vad som händer så fort jag hinner :) kram annie

2009-01-06 @ 21:15:27
Postat av: keit

Taaack Annie. Dessa naglar har min kollega Cecilia gjort. Hon assisterar alla när jag är borta. Roligt nu får hon jobba jämnt :-) Ha ha rätt åt henne nu vet hon hur jag kände mig när hon var på semester i tre veckor.

2009-01-07 @ 02:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0