Pang Pang Pang

. . . . .så pangades det nya året in. Välkommen till 2009 !!!
Ja vad gjorde vi då i sista stund när vi ej ens hade planerat
nån nyårs firande ? Here it comes. . . . ha ha ha


Daraaaa . . . .Jensen´s Bofhus på Vasagatan . Har aldrig varit där och det

var helt ok med tanke på att allt var fullbokat överallt. Det blev Oxfile - lite

efterrätt av apelsinsorbet & chokladmousse. En hel del vin och lite kaffe

som avslutning. Det var ungefär som jag hade trott om stället. Funkar bra

en vardag att äta middag på med familjen. Vi hade det jätte trevligt och lekte

med vårt nyårspaket med hattar smäll karameller och terpentiner.


Och sen  . . .



Yez. . . . vi kom in. Men de hade fullbokat vid tolv slaget men strax innan
gick det bra. På med jackorna & vantarna och in från kylan till mera kyla.



Härliga drinkar i glas av izzzzz. . . . trodde ej man kunde dricka ur dem men det gick.



Gissa vad jag tog ? Jo Bloooody Mary. Smarre . Intädet kostade 190:- riksisar
och då fick man en drink på köpet. Och sen kunde man fylla på.



Juhuuuu hela gänget samlat.



Personalen hade så coola mössor. Nu vill jag också ha en sån.
Synd att det ej fanns att köpa. Skulle ha köpt den direkt. :-)



Skål för det nya året. Sky Bar på Radisson med utsikt över hela
Stockholm. Helt otroligt att man kom in med tanke på deras läge.



Vi var dem enda som hade nyårs blås m.m. med oss vi blåste
och visslade och precis som det ska vara . Janet står och väntar
på Cjampangen.



Sen dök Cicci upp med sin andra hälft och det blev en massa goda drinkar
tills de plötsligt skulle stänga. Lägg märke till hennes nailz . . . Speeeetsigt.

Pözz Cicci tycker så mycket om dig. Vi har så roligt tillsammans på salongen.



Oi vad hittade vi här ? ... pss Keit jag har lite champange i väskan
säger Janet. Och då var det mitt favvo rysk champange som Janet
hade köpt sist hon var i Estland. Upp med korken . . .Men Fredde
verkade ej vara så förtjust.



In i dimman. . . . .

Med andra ord det blev riktigt lyckat och allt var perfekt. Jag som
var haldöd och inte alls ville gå ut från början. Allt är verkligen vad
man gör det till.

Kraaaam på er alla hoppas ni hade lika kul !


Kommentarer
Postat av: Katja

Vi hade oxå party party... Fast på hemmaplan. Invigde nya baren med en massa skumpa o drinkar. Barnfria nästa nyår. Då kanske det blir isbaren för oss oxå. Hihi.. God fortsättning! Kram

2009-01-01 @ 12:00:45
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: keit

Ja jag såg ... fatta en egen BAR Nu vill jag också ha en .... Rekommenderar varmt isbaren. Det var jättekul där. Man borde åka till den riktiga i jukkasjärvi kanske . Det vore nåt på nyår... :-)

2009-01-01 @ 12:02:24
Postat av: Anonym

Så söt i mössa... klart du måste fixa en till dig själv :)

God fortsättning på det nya året.

Kram Yvonne

2009-01-01 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0