Some kind of problem

Ja precis sa ar det. Varje hotell vi kommit till sager att de har internet. Wireless men nar
man ska logga in sig sa fungerar det ej alls. Im pissed. Det ar ju darfor man valjer det
hotellet for man tror att nu , ja nu antligen ska jag fa blogga men inte tyvarr. Nu ser tom
texten konstig ut eftersom vissa bokstaver ej finns med. Men jag samlar pa mig massor
av bilder sa ni kommer bli bombaderade sen och forsoker skriva lite text med. I allafall
nu ar klockan strax tio pa morgonen och vi ar i Lovina.Vi har bott pa ett hotell som har
delfiner. Sa vi hade delfiner nedanfor vart fonster nar vi sov. Och igar sa simmade vi
med dem. Den enda de tydde sig till var till mig. Undrar varfor ?

Nu kommer var chauffor sa jag maste aka. Ha det gott tills nasta gang. :-)

Kommentarer
Postat av: Katja

Simma med delfiner..... Min högsta önskan av alla. Måste ha varit underbart?! :)

2009-01-10 @ 09:29:55
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0