Today Workin day . .

Its not a vacation its business now. Jepp idag har det handlat om
jobb. Jag har tagit mig till ett tryckeri för att kika in lite smått och gott.
Och jag blev förvånad hur mycket snyggt de hade men så lite plats
i resväskan. På nåt sätt lyckas jag alltid trycka ner det mesta och
få allt hem utan att betala övervikt. Vi får väl se hur det går denna
gång. Jag ville ha allt och ideérna flödade. Nu har jag i allafall
beställt lite att börja med. Små papperspåsar,plastpåsar,satinpåsar
och klistermärken och tryck på alla. Kommer bli super snyggt.
Dem blir inte klara förrän tills vi åker så har inga bilder att visa ännu.

Hittade också små gulliga satinpåsar till Alla Hjärtans dag för det
börjar ju närma sig. Ska göra små söta alla hjärtans dag påsar när
jag kommer hem. Roooooligt. :-  )

               

                                         Visst var de sööööööta ?

Sen fastnade jag i en smyckes butik. Det var smycken från golv till tak.
När jag hittat det man ska ha ska man ju självklart deala också.
Och det tar ju tid det med. En nackdel med alla försäljare eller företag här är
att de har inga hemsidor. Det vore mycket enklare om de hade hemsidor
så man kunde bara gå in på och göra storbeställningar. Ne här måste man
vara på plats åka runt, deala. Kolla priserna. Och det är väldigt tidskrävande
men samtidigt väldigt kul.





Min försäljare som jag fick deala med. Guuu vad jag e kass på att deala. ha ha



Så nu kommer det finnas lite nya smycken i min butik. Alla smycken är av
naturprodukter och tillverkade av äkta snäckor samt trä. Det är så vackert.
Sen är det alltid kul att ha nåt speciellt som ingen annan har. Vi får se om
jag hittar mer men troligtvis kommer O släpa ut mig för vi har säkert
redan övervikt.

Om ni undrar vad det är för pinnar som är bakom så använder man dem
till att sätta upp håret med. Varför ska man jämnt använda gummisnodd
som sliter ut håret ? Det här är mycket smidigare.

Kommentarer
Postat av: Katja

Fiiina smycken! Vill ha.... Älskar att pruta. Det blir som en sport. :)

2009-01-20 @ 12:14:13
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Kul med nya smycken, då får man kolla in dom också när jag kommer på besök.



Krams

2009-01-20 @ 21:22:39
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Fasen vad dom där hårnålarna ser coola ut, måste nog ha en sån sen om du köper in dom.



// Krams Y

2009-01-21 @ 10:13:06
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0