Vi fick ....

..... flytta för vårt boende var uthyrd till några andra igår. Vi hade inget val
och fick ta en stor villa igen. Eller vi det var min kille som tog det som
fick en utskällning för så dyrt som 190 usd har vi aldrig betalat tidigare.
Grrr .... om blickar kunde döda. :-) Dessutom låg det en bit in i skogen
bredvid risfälten och det var as jobbigt att ta sig dit. Långa och då menar
jag verkligen långa trappor så man hade hjärt klapppning när man väl
kom fram. Och det ska man betala för ? Inte så konstigt att en del turister
dör på semestern.

Den roliga överraskningen var att huset hette Toya Maya och Toya heter ju
min lilla chihuahua. O frågade vad det betydde ? " Heligt vatten "
Tänk att man döpt hunden  till heligt vatten utan att veta om det . Lite kul.





Hade lite tråkigt igår i badrummet. . . . fniss.

Kommentarer
Postat av: Yvonne Arvidsson

Ta nu mer bilder så vi får se hur det ser ut inne i huset också :) Tänk när dom ska städa, dom lär ju undra vad du skrivit (fniss) coolt som bara den i alla fall.

Kram

2009-01-14 @ 07:17:52
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: Katja

Långa trappor e ju perfekt, om man ska komma i jeansen efter semestern!!! Hahahaaa... ;)

2009-01-14 @ 08:27:39
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: keit

Yvonne - Jag hade tänkt skippa det denna gång.Trodde folk var trötta på att se hur vi bodde. Men på din begäran kommer lite bilder. :-)



Katja - Jag tror jag skulle få hjärtstillestånd om jag gick dessa trappor varje dag. Då ska vi ej tala om de som jobbar där. De kan bära på 1-2 resväskor samtidigt plus att de är hälften så stora som mig.

2009-01-15 @ 03:13:21
URL: http://www.vackranaglar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0