Lite färg . . . .



... i skyltfönstret har jag satt. Blev så less på tråkiga färger så det var dags att synas lite.
Egentligen kan man ju pryda fönstret med vad som helst bara det drar till sig blickar det
är allid mitt motto. Köpte lite söta bokstäver men de hade slut på bokstaven L. Ja då får
hitta på andra alternativ . . . ha ha ha.  . . det funkar ju.



Vet inte vad som hände min kamera i veckan men de flesta bilderna vart så
suddiga. Nu har gubben fixat det men vad less man blev när man gjort nailz.
Här med krita och lite paljetter och glitter.



Somriga naglar. Försökte mig på fjärilar som jag lärde mig från kursen
helgen innan. Söta blev de men kameran var kass... snyft. Ja ni kan se lite.





I torsdags blev det landet sedan. Och kolla vad mycket smultron jag hittade
på vår tomt. Bakom tomten dolde sig massor av blåbär. Mums med socker
och mjölk. Hundarna skäller som vanligt mo skogen och man är livrädd
varje gång. Fick ett tips av en vän att dra på stövlarna och bege mig rakt ut
i skogen för att bli av med min rädsla. Nu känns det mycket skönare. Men
jag förstår att rådjuren trivs där. Skogen är som gjord för dem.



Och våra första potäter. Små men hur goda som helst. Det är aldrig fel med
sill och potatis. Mumsigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0