Bara för att mamma vill

. . . . se vad jag handlade för stolar igår så kommer det en bild här. Det var 
en otroligt solig dag igår så det blev liiite för varmt. Jag passade på att åka 
in till Norrtälje centrum för att hälsa på Anna Karin som jobbar på salong Treat. 
Var ju där när jag kikade på huset med min kompis Kattis som känner den andra 
ägarinnan av salongen men då var ej hon där. Jättemysig tjej så alla ni som 
bor i Norrtälje och vill ha naglar gå till henne :-) Sen skulle jag inte ha frågat 
om det fanns några mysiga butiker i centrum för efter en halvtimme så var jag 
många tusenlappar fattigare. Det finns en butik som hette lantliv tror jag. 
Och där har de såååå fina saker i äldre stil. Finns både nytt och gammalt men 
oj oj oj jag vill ha allt. Där hittade jag det perfekta köksbordet samt passande 
stolar till det. Bordet fick ej plats i bilen så klart men två stolar följde med i första 
vändan. Självklart har mamma ringt och tjatat på att få se hur det ser ut. Så här 
kommer en bild på ena stolen. Är du nöjd nu ?

       

  

Och lite bokstäver. Ville ha ordet vackra också men det hade de ej. Bokstaven
L fattades med men jag kom på en egen lösning. Det funkar ju i alla fall eller ? 

 

Mio har REA nu med. Och där kan man fynda. Köpte denna fat för 124 riksdaler.
Lite i äldre stil och passar perfekt till huset. Och bra pris dessutom. Hittade också
utemöbler för lilla balkongen men det hade de inte inne. Ville beställa men det
gick inte för det var andra leveranser som redan var försenade. Jättekonstigt.
Mio som är så stort och så kan de inte få hem det man vill ha. Får vända mig
till en annan butik helt enkelt. Mamma får kika i Nyköping om de har. Jag hinner
ju inte ta mig någonstans när jag jobbar. 

  

Lite kläder bidde det med. B - Young har så mycket snyggt. Man hittar alltid nåt.
Kolla fjäääääääääääärilar . . . . Jättesött. 

  

  

Denna hade hunnit jag redan ta på mig . Så himla söt och skön.  



Lite speciell design med söta axelband som man knäpper med små knappar.



Självklart fick hundarna också nåt. Rocco poserar med sin present. :-)

Nu är det sol och bad som gäller. Passa på och njut alla soldyrkare.


                         Vi hörs och du KRAAAAAAAAAAAAAAAAM !!!

Kommentarer
Postat av: Katta

Vad mysigt.

Ja Norrtälje är en mysig stad att strosa runt i.

Du får inte missa deras julmarknad.

Ska kolla upp när den är. En äkta knallemarknad..

2009-06-28 @ 17:33:26
URL: http://www.metrobloggen.se/gaysha
Postat av: Katja

Vad mycket fint du shoppade! Stolarna var säkert helt perfekta till huset!!!! Kläderna stod det Keit på... :) Ha det skönt i nya huset. Kramar/K

2009-06-28 @ 23:18:21
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Emelie

Fin foderlåda! Vad fick du betala för en sådan? Maila mig gärna svaret om det finns tid.



MVH,

emelie

2009-07-03 @ 13:00:43
Postat av: keit

Till Emelie ! Hej köpte den för 295 riksdaler om jag minns rätt på fynda på hornsgatan.

Ett riktigt kap. Vet ej om de har kvar fler men ring dem :-)



Mvh Keit

2009-07-03 @ 16:28:12
URL: http://www.vackranaglar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0