Fine Line !



Så heter ett av mina nya produkter. Finns i 38 olika kulörer. Och det bästa med
det är att det är så bra kvalite. Penseln är så smal och lätt att lacka med och det
torkar ej som många andra brukar göra. Jag är supernöjd i allfall. Här har jag
målat tiger ränder med vanlig vit Fine Line. Sen har ju Nail Selection en massa
glitter och det strödde jag med lite extra White iridescent . . .

Det har varit en tung men rolig dag idag. Jag och Cicci har filat för fullt. I morgon
likaså. En ännu längre dag. Har också fyra nya kunder. Lustigt att alla hamnade
på en och samma dag. :-)

Nu känner jag att det är dags att suzza. . . Förresten du har väl inte glömt att
vara med på tv 3 tävling ? Ilfart nu in där och vinn sköna prylar !!!



Natti alla änglar !

Kommentarer
Postat av: yvonne

Å dom var jätte söta..... med små tigerränder.

Va kul med fyra nya kunder på samma dag... du kommer ha det jätte roligt.

Kramiz

2009-06-10 @ 08:28:39
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: yvonne

Jag vet att du älskar grönt... ingen har nog missat det :) Kramiz

2009-06-10 @ 11:46:14
Postat av: Katja

Fint fint... Som snus.. Eller? Vill oxå kunna måla så! Avis!!! Kram gumz/K

2009-06-11 @ 23:54:57
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0