Jag säger bara adjö . . . .

. . . . och nu har jag tagit långledigt. I hela fyra dar ska jag tillbringa på landet.
Och det känns alldeles underbart. Cicci ska få jobba lite ha ha rätt åt henne.



Har för nån timme sen avnjutit en gourmé hemmagrillad hamburgare. Det var
inte helt fel. Självklart lite mumsigt cider till. Har ni smakat den med rabarber smak ?
Kan rekommendera varmt till midsommar. Om ni förstås ej ger er på starkare saker. :-)



Lite naglar blev det idag också. Kolla fjärilar. . .  Vill man va lite lat så kan man
limma även på färdigt designade tippar i olika mönster. En del av dem finns
i min shop som de du ser på bilden i boxarna.

 

Somrigt var önskemålet vad tycker ni ? Är väldigt inne på krita nu . . . . Den har
ju så stora möjligheter. Glitter , handmålat ja you name it.

Nu är det en stooooor kopp kaffe som gäller så jag orkar hålla mig vaken en stund till.

Kramar till alla söta . . . .

Kommentarer
Postat av: katja

Gumman! Ha en underbar midsommar på landet!!!! Stora kramar /K Ps. Pussa min lilla säng-kompis från mig också!

2009-06-18 @ 07:02:49
URL: http://[email protected]
Postat av: yvonne

Du gör då alltid så fiiina naglar, jag blir avis... vill bli lika duktig som du :)

Ha nu en jätte skön midsommar med hundar & man..

Själv så blir det Siljansnäs i Dalarna för min del.

Snart ses vi, längtar som tusan efter kursen!

Kramar i massor

2009-06-18 @ 07:30:45
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: Katta

Har du smakat Xide med jasmin? Om den nu finns kvar för den skulle bara vara springedition, men den var supergod så länge den fanns :D

2009-06-19 @ 17:00:27
URL: http://www.metrobloggen.se/gaysha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0