Jobbat i en bastu

Japp precis så är det. Jag vet att man klagar när det är för kallt. Jag vet
att man klagar att det är för varmt. Man är aldrig nöjd. Men det känns
verkligen som man jobbar i en bastu. Termometern visade 24 grader
men det kändes mer som 30 eller mer. Jag har tyvärr ingen ac och solen
ligger på hela dagarna jag får nog ta ett snack med min arbetsgivare inom mig.

Förra året köpte jag en ac som jag tyckte var snygg. Det är ju det första vi tjejer
tittar på inte hur bra den är. Killen i affären kunde inte nåt om den men jag köpte
den ändå. DEN var ju snygg. Det enda jag inte ville ha var en slang som stack
ut från fönstret eller nåt hål i väggen. Och vad tror ni den gjorde ? Japp det var
bara att lämna tillbaka den. Och tur var det för efter den dan vart det dåligt väder.
Tur för mig. Men nu är det ännu en sommar som ska överlevas och skaffar jag
ingen ac snart så kommer jag smälta bort. En fläkt räcker inte. Så har du nåt bra tips
så är alla tips välkomna. Helst en ac som bara står och som man kan tömma eller nåt. :-)

Vad har man gjort annars då ? Jo jobbat. Filat hela dan. Även fast det är sommar så har
folk blivit lite tråkigare och det är mest fransk manikyr som gäller.Enkelt men snyggt.
Hoppas det kommer nån som vill pimpa till sina naglar snart så jag får ut min kreativitet.

Sen har jag inte haft nån rast på hela dan för mellan kunderna har jag börjat bygga upp
en nagel shop för proffs. Idag åkte först varorna in och det kommer dröja lääääänge innan
allt är klart. Men det är ju ändå en början. Här har ni ett litet smakprov.



Först ska alla bygg geleerna in. Sen alla färg geleerna och sedan allt annat gotti.

Nu ska jag packa ihop och gå hem. Kvällens alla !!

Kommentarer
Postat av: millan

haha snart kommer jag tebax å då får du göra vad du vill....vart ju bra senast =)

Har fått så mycket beröm för dem...jag bara ler stolt och säger: Keit,vackra naglar på söder haha

2009-06-23 @ 22:59:07
URL: http://blogg.passagen.se/ciitruz
Postat av: Katta

Jag har skickat en nalle till dig, kika i min blogg för att veta mer

2009-06-24 @ 00:17:35
URL: http://www.metrobloggen.se/gaysha
Postat av: yvonne

Hejsan svejsan gumman! Du e så himla duktig, hur orkar du med allt... men jag är glad att vi nagelterapeuter får en egen proffs shop :) Gelen har verkligen suttit bra på mina naglar.

Kramar i massor

2009-06-24 @ 07:37:53
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: Katja

Tror att man kan leasa ac över sommaren. Googla på det får du se.. Miss U... :( Jätte ledsen att jag inte kan komma på kursen!!!!! Kramisar i massor/K

2009-06-24 @ 16:55:29
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Katja

Hej igen! Behöver mer gelé.. Min Universalgel/pink börjar ta slut artikel nr.G24 27ml. Om du har den i 45ml så tar jag gärna den! Vill också ha 3 nya färg-geleér. Kanske ljusblå CG26, Rosa-glitter CG49 och ljusrosa CG27 om du har. Hoppas min mail funkar snart. Känns fånigt att beställa över mailen.. :) Puss gumman! /K

2009-06-24 @ 17:04:58
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Morrboll

Oh ja, måste ha en AC, annars kommer det att bli salongen att heta Smälta Naglar =P Och klart att den ska vara SNYGG, man shoppar med ögonen också ;)



Snart blir det tass pimpning a la Tsarinna ^^

2009-06-24 @ 21:07:47
Postat av: veronica

Hej!

vad är det för gele du ska sälja?? Jag jobbar ju med LE och den är jag nöjd med.

Spännande med en pross shop... behövs!!!!

veronica

2009-06-25 @ 05:11:44
URL: http://wyerra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0