Min första



Blev glatt överraskad igår när jag kom till stugan. Den första jordgubben väntade
på mig. Den åkte rakt i munnen på mig. Och idag fanns en till. Så himla roligt att
ha egna att plocka. Och god var den också. Mums fille babba som jag brukar säga.



                                              Poolen före

Inhandlade en liten pool eftersom jag fick aldrig en när jag var liten. Men
så fort jag flyttade hemifrån skaffade min mamma och hennes gubbe det.
Är inte det konstigt ? Det tycker jag i allfall. Trodde det skulle vara krångligt
att få upp den men det var lätt som en plätt. Däremot så tog det x antal timmar
innan den fylldes med allt vatten. Iskallt var det på köpet. Men idag var jag modig
och doppade mig några gånger. Så härligt att kunna svalka sig. Annars finns
ju sjön men det var så mycket folk där och jag orkar ej med att bråka om gräs plätten.



                                                Poolen efter

Kommentarer
Postat av: Katja

Tänk på att INTE dyka i den poolen!!! Hahaha.... Kramis

2009-06-28 @ 23:21:02
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0