Näst bäst

             

Idag avslutades onlinetävlingen " Sommar " på Nagelforum. Är super duper glader
för jag kom tvåa fast besökarna hade röstat fram mig på första plats. Dessutom det som
var nytt va att juryn skrev sin mening. Det var lite för mycket negativ kritik men på ett
annat sätt är det bra bra för då kan man bara bli bättre och bättre. Tack för det !

Tyvärr så tyckte de att min bild var för mörk FAST jag mejlat om att jag av ,misstag mejlade
fel bild men de kunde ej ändra den. Liknande sak hände en kollega som sände in sin
bild. Den var felvänd och det kunde de ej heller ändra på den fast de själva lagt in den
åt fel håll. Allt går om man vill det gäller ju bara att ha lite förståelde för det. Men när
jag förklarat att de fått fel bild och ändå skriver då undrar man varför det inte gått fram ?

Nästa gång då ska jag kämpa ännu hårdare . . . måste, måste vill ju vinna en gång :-)
De naglarna som vann var Jättefina men tum spetsen var av och då är det ju ej ett helt bidrag?
Och drinken i handen gör att naglarna syns ej utan smälter in i den. Jag skulle valt en annan
färg så man skar av och då skulle det synas mer.

Åkte ut på landet idag och det är så mysigt här. Himlen är så ljus så man har ingen lust att
lägga sig utan vara vaken hela natten. Det är nåt speciellt med sommar nätterna.

Har köpt en liten pool också så jag kan svalka mig. Försöker fylla den men 4 timmar
senare så är den fortfarande inte fylld. Får väl fortsätta i morgon . . .
                                                                                               jag som tänkt ta ett morgon dopp. 

                                  Förresten vet ni vilket bidrag jag trodde skulle vinna ? 

              
                                                   Galina Ivarsson, Åmål

                                                   Sov gott alla sötnosar !

Kommentarer
Postat av: Katja

Din bild var finast!! Hoppas du kan ta ett dopp i poolen idag... Puss/K

2009-06-27 @ 08:35:24
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: jess

Grattis till en andra plats :) Fast jag tycker nog att dina var finare jag är inte så förtjust i spetsigt ;)Nästa gång är det din tur :) kram

2009-06-27 @ 15:38:05
URL: http://princessjess.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

yes, jag gjorde om den alldeles nyss :)

2009-06-27 @ 18:31:36
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0