Vad var det som hände ?

Hela fredagen bara försvann. Jag passade på ta lite lång helg så jag skulle
hinna med alla saker som måst fixas och swisch så var fredagen slut.
Flängde runt på stan, shoppade lite kläder för en gångs skull vilket jag
aldrig hinner med annars. IKEA som man hamnar på lite då och då,.
Är så glad att jag hittade bord till min atelje. Bild kommer senare ska
försöka montera den idag. Ska göra lite mysigt i ladan. Perfekt när det är
uselt väder ute.

Men sen hittade jag dessa läckra stolar på Bolagret. Och nu är jag så sugen
på att införskaffa en att ha i salongen så kunden kan sitta ( snyggt ) Ha ha . .




Finns i vitt,svart och silver. Vilken tycker ni är snyggast ?



Inte nog med det. De hade ju snygga tapeter också. Nu står det mellan dem
och fjärilstapeter som jag hittat i turkost eller rosa. Tror det blir turkost faktiskt.



Och dessa var också läckra. Nu när man har så stort hus så vill man ju
göra allt i sin egen stil. Gubben får jobba mer helt enkelt . :-)



Överskottsbolaget har jättebra kryddor till ett super pris. Min favvo är
Persilado har den nästan till allt. Kryddor kan vara rätt dyra och nu
när man har två boenden så får man ju skaffa dubbelt av allt.



Avslutade min kväll med att tända brasa i köket och i vardagsrummet. Skruvade
på elementen lite och njöt i soffan av Sushi , lite vin och självklart godis. Mys mys . . .

Vad gjorde du igår ?

Kommentarer
Postat av: annica

Bolagret har verkligen fina saker! Låter som att du haft en trevlig fredag! Jag har har haft ledigt och mys med nära och kära, så jag e nöjd :-)

2009-06-13 @ 10:44:53
URL: http://nagelforum.se/annicasvennerberg
Postat av: Katja

Är hemma och slappar idag! Stolarna var ur-fina alla tre. Svårt att välja! Kanske den svart håller bäst i längden!? Kram

2009-06-13 @ 14:54:43
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: yvonne

Silver var fiiinast tycker jag...kram

2009-06-15 @ 13:36:02
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0